برند ملی
ایران حائز رتبه 50 در جهان در رابطه با اعتبار برند تولیدات خود است. تقویت برند ملی و تغییر نگرش کشورها نسبت به ظرفیت محصولات ایرانی با اعطای نشان IQL به محصولات یکی از اهداف مهم باشگاه سرآمدان صادرات دانش بنیان است. این اقدام با اعطای نشان IQL به محصولات دانش بنیان در گام نخست در حال انجام است. با توجه به اینکه بخش زیادی از صادرات محصولات ایران در بخش هایی نظیر صنعت، کشاورزی، شیلات و... است. لذا یکی از خدماتی که در ادامه ارزیابی و توانمندسازی شرکتها انجام می شود، بررسی وضعیت محصول و اعطای نشان به این محصولات خواهد بود. اعطای این نشان به معنی برندسازی کیفیت محصولات ایرانی در جهان خواهد بود.